Manapság egyre több helyen találkozhatunk, olyan ajánlatokkal, hogyha megvásároljuk a terméket, akkor ajándékot kapunk vagy pontokat kell gyűjtenünk. Olyanokkal is találkozhatunk, hogy elég csak a megvásárolt terméken található kódot beküldeni és máris bezsebeltjük a nyereményt. Sok lehetőség van a reklámajándék emblémázás készítésére, de nem mindegy mit választunk.
A vásárlók rajonganak a különféle ajándékokért. Minden vállalat arra törekszik, hogy valami újjal jelenjen meg, valami különlegessel, amivel első lehet. Ám honnan tudjuk, hogy a vásárlóinknak mi lesz érdekes, figyelemfelkeltő? Amennyiben hatásos eredményt szeretnénk elérni, akkor érdemes foglalkoznunk a vásárlói körünkkel.
Végezzünk piackutatást, hogy melyik az a réteg, akikhez a legtöbb termékünk eljut és ahhoz mérten igényeljük a reklámajándék emblémázást! Egy idős néni egy keverőtálnak, míg egy tinédzser a menő napszemüvegnek fog jobban örülni. Amennyiben rossz minőségű a reklámajándék emblémázás, csak a saját vállalkozásunkat járatjuk le, ezért erre ügyelni kell!